Humana People to People llança el seu informe anual 2018

03-06-2019

La Federació Humana People to People, a la qual pertany la Fundació, acaba de presentar el seu Informe d'Activitat 2018, que proporciona una visió del treball de l'organització i les 30 entitats que la componen.

Durant l'any passat els socis d'Humana People to People van implementar un total de 1.134 unitats de projecte, en els àmbits d'agricultura sostenible i medi ambient, desenvolupament comunitari, salut i educació. En elles es van veure involucrades 9,5 milions de persones. El seu objectiu és contribuir a la lluita contra la pobresa i la millora de les condicions de vida de les comunitats participants.

L'informe inclou alguns estudis de cas en els quals es mostra com és possible ajudar a transformar vides gràcies a la feina al costat d'aquestes comunitats, mitjançant iniciatives orientades a les persones, que busquen un canvi positiu i durador en elles. Solucions de baix cost, senzilles i alhora molt sòlides, adoptades amb la participació activa de milers de persones, permeten assolir excel·lents resultats.

L'Agenda 2030 i els Objectius de Desenvolupament Sostenible continuen sent el full de ruta del conjunt de les unitats de projecte dutes a terme per les organitzacions que conformen Humana People to People.

Humana People to People llança el seu informe anual 2018-img1